Placeholder image

ایف بی آر کی تنظیم کے - کے پی آئیز

ایف بی آر کی تنظیم کے - کے پی آئیز

کے پی آئی -1: محصول کی اہداف کی کارکردگی
 
1) حاصل کردہ ہدف جیسے فیصد کا حصول
 
2) ٹیکس آلات سے ٹیکس کی وصولیوں کا خراب ہونا
 
a) انکم ٹیکس
 
بی) سیلز ٹیکس
 
c) فیڈرل ایکسائز ڈیوٹی
 
d) کسٹم ڈیوٹی
 
e) دیگر (ڈبلیو ڈبلیو ایف ، سی وی ٹی ، وغیرہ)
 
3) طبقات کے ذریعہ ٹیکس کی وصولیوں کا خراب ہونا
 
a) کارپوریٹ ٹیکس کی رسیدیں
 
b) اے او پی کی ٹیکس کی رسیدیں
 
c) افراد / تجارتی رسیدیں
 
4) جغرافیہ کے ذریعہ ٹیکس کی وصولیوں کا خراب ہونا
 
a) ٹیکس آفس کے مطابق
 
5) رجسٹرڈ نئے ٹیکس دہندگان کی تعداد
 
a) ٹیکس آفس کے حساب سے
 
بی) فیصد اضافہ
 
ج) کل آبادی کا فیصد
 
6) ٹیکس آلات کے ذریعہ فعال ٹیکس دہندگان کی تعداد
 
a) انکم ٹیکس رجسٹرڈ ٹیکس دہندگان
 
b) سیلز ٹیکس رجسٹرڈ ٹیکس دہندگان
 
کے پی آئی -2: آٹومیشن کی سطح
 
1) عمل کا فی صد جو مکمل طور پر خودکار ہیں
 
2) عمل کی فی صد جو کارکردگی کے لئے دوبارہ ڈیزائن کیے گئے ہیں
 
3) تیار کردہ ، لیس اور لانچ کردہ آئی ٹی سسٹم کی تعداد
 
)) آن لائن سہولیات کی تعداد جیسے موبائل ایپلیکیشن متعارف کروائی گئی
 
5) بندرگاہوں پر رہائش کا وقت کم کرنے کے لئے اٹھائے گئے اقدامات کی تعداد۔
 
KPI - 3: ٹیکس دہندگان کی سہولت
 
1) رابطے کی خدمات کے ساتھ اطمینان کی اطلاع دہندگان کا فیصد
 
2) ٹیکس گوشوارے جمع کروانے میں فیصد وقت کی کمی
 
3) ایف بی آر کے ذریعہ تیار کردہ آئی ٹی سسٹم کے ذریعہ کارروائی کی گئی رقم کی واپسی کے دعووں کی فیصد
 
4) ٹیکس ادا کرنے والے اشارے میں فیصد بہتری
 
5) انکم ٹیکس اور سیلز ٹیکس کی واپسی پر کارروائی کرنے کے لئے درکار اوسط وقت میں فیصد کمی
 
6) سرحدوں کے پار تجارت کو آسان بنانے کے ل physical جسمانی امتحان میں فیصد کمی۔
 
7) پوسٹ کلیئرنس آڈٹ میں فیصد اضافہ
 
8) تجارت کو سہولت فراہم کرنے کے لئے رسک مینجمنٹ سسٹم (آر ایم ایس) کو مضبوط بنانے کے لئے خودکار عمل کی تعداد
 
9) آڈٹ ونگ کے ذریعہ مالی سال کے دوران ٹیکس دہندگان کی نمائندگی ختم کردی گئی
 
کے پی آئی - 4: ایف بی آر کی دیگر محصولات ایجنسیوں اور محکموں کے ساتھ انضمام
 
1) ملک بھر میں صوبائی محصولاتی ایجنسیوں اور دیگر سرکاری محکموں کے ساتھ قائم کردہ ڈیٹا پلوں کی تعداد
 
2) دیگر ایجنسیوں کے ساتھ شروع کردہ ڈیٹا بنانے کے عمل کی تعداد
 
3) آئی آر ایس سسٹم میں ڈیٹا آنے والے تیسرے فریق کے ڈیٹا بیس کا انضمام
 
4) ہر خطے / صوبے میں مربوط پوز سسٹم کی فیصد
 
5) نامزد کردہ درآمدات اور گھریلو پیداوار کے ٹریک اور ٹریس کا فیصد۔
 
کے پی آئی -5: محصولات کے قوانین میں آسانیاں
 
1) مالی سال کے دوران ودہولڈنگ لائنوں کی تعداد میں کمی
 
2) مالی سال کے دوران متنازعہ ٹیرف لائنوں کی تعداد
 
کے پی آئی -6: ایف بی آر کے ذریعہ ہونے والے رسک پر مبنی آڈٹ
 
1) بے ترتیب رائے دہندگی کے ذریعے ایف بی آر کے ذریعہ منتخب کردہ مقدمات کی تعداد
 
2) مالی سال کے دوران مکمل خطرات پر مبنی آڈٹ کا فیصد
 
3) آڈٹ کیسوں کے سلسلے میں کارکردگی کی رپورٹوں کا ماہانہ جائزہ
 
a. انکم ٹیکس آرڈیننس 2001 کے 214C
 
b. سیلز ٹیکس ایکٹ ، 1990 کے u / s 72B
 
c u / s 42B فیڈرل ایکسائز ایکٹ ، 2005
 
KPI -7: قومی ٹیکس / کسٹم پالیسی کی تشکیل
 
1) کسٹم / ان لینڈ ریونیو قوانین ، قواعد ، طریقہ کار اور اس سے وابستہ قوانین سے متعلق سالانہ بجٹ کی تجاویز پر عمل درآمد اور کامیابی سے عمل درآمد۔
 
2) بیرونی ممالک کے ساتھ سرمایہ کاری میں آسانی کے ل tax ٹیکس معاہدوں کی تعداد
 
کے پی آئی 8۔ ایف بی آر آؤٹ ریچ اور ہیومن ریسورس ڈویلپمنٹ
 
1) مالی سال کے دوران مکمل ہونے والے فیلڈ پراجیکٹس کی تعداد
 
2) مالی سال کے دوران سرکاری تربیت کے لئے بیرون ملک بھیجے گئے افسران کی تعداد
 
3) سالوں کے دوران ان معاملات کی تعداد جن میں ای اینڈ ڈی رولز 1973 کے تحت تادیبی کارروائی کی گئی ہے
 
4) انعامات کے قواعد کے تحت کاروائی کرنے والے انعامات کی تعداد
 
5) ٹیکس دہندگان کی سہولت کے ل launched میڈیا مہموں کا آغاز کیا گیا
 
6) سال کے دوران ٹیکس دہندگان کی شکایات کا ازالہ کیا گیا
 
KPI-9: مختلف قانونی فورمز سے پہلے ایف بی آر کی نمائندگی
 
1) ان مقدمات کی نمائندگی جہاں ایف بی آر (ہیڈکوارٹر) سپریم کورٹ / ہائی کورٹس یا ایف ٹی او میں واحد مدعا ہے۔
 
2) سالانہ بنیادوں پر وضع کردہ ایس او پی کے ذریعے ہر پینل ایڈووکیٹ اور خصوصی سرکاری وکیلوں کی انفرادی کارکردگی کا اندازہ
 
کے پی آئی -10: پبلک اکاؤنٹ کمیٹی (پی اے سی) کی ہدایت پر عمل درآمد
 
1) آڈٹ پارس کے تصفیہ کے لئے پی اے سی میں ورکنگ پیپر کی تیاری اور بروقت جمع کرانا۔
 
2) مطلوبہ اقدامات کو مکمل کرنے کے لئے فیلڈ فارمیشنوں کے درمیان پی اے سی کی ہدایت کا بروقت بازی بازی۔